FINANCIACIÓ FUNDACIÓ LA CAIXA

23/11/2023

Finançament de Fundació "La Caixa" al nostre programa de Prevenció d`Abús Sexual Infantil: "Crida ben fort, Estela!"

Gràcies a la subvenció rebuda de Fundació "La Caixa", durant el 2024 podrem arribar a més centres educatius de les illes amb el nostre programa de prevenció dirigit a alumnes de primària.

L`abús sexual infantil és una problemàtica on no hi ha distinció de gènere, afecta tant a nins com a nines, ni de classe social o cultural, ja que qualsevol persona menor d`edat és susceptible a sofrir abús sexual, per això, el propòsit del projecte finançat per Fundació La Caixa és arribar a centres educatius de qualsevol municipi de les illes.

El projecte suposa realitzar conta contes dirigits a nins i nines de 6 a 11 anys. S`utilitza el conte, amb un llenguatge adaptat a l`edat del grup a qui es dirigeix, ja que és una eina idònia i molt útil per introduir el tema de l`abús sexual amb els més petits i les més petites i permet fer una reflexió grupal i individual. Es treballa a partir de l`escenificació del conte "Crida ben fort, Estela!" de Bel Olid i editat per RANA. A través del conte i el diàleg que s`obri amb els menors i les menors volem treballar aspectes que considerem clau en la prevenció de l`abús sexual i en la protecció de la infància tals com aprendre a dir NO, demanar ajuda, cuidar el seu propi cos o confiar en els altres entre d`altres.

comparteix aquesta notícia