CONCERT NEW FLAMENCO PROJECT

24/11/2023

Novembre és el mes de la infància i per la Fundació és un moment de molta activitat, ple d’esdeveniments i celebracions.

El passat divendres 24 de novembre, assistim al Conservatori de Palma a un concert de flamenc del grup New Flamenco Project amb una gran qualitat tant dels músics com dels bailaors.

La il·lusió i el compromís de Nonna Olek i Armando Lorente, van fer possible l’organització d’aquest concert solidari amb el fi de recol·lectar fons per a la Fundació, que ens ajuden a seguir desenvolupant el nostre treball de prevenció i sensibilització contra l’abús sexual infantil i adolescent.

Entre els músics vam comptar amb artistes reconeguts en l’àmbit nacional com Toni Cuenca (baix i direcció), Armando Lorente (vibràfon i percussió), Benji Habichuela (percussió), Joaquim Moreno (guitarra) i Nuria Millán (veu). I els bailaors, Kiko Carmona i Aurora “La Cani”, ens feren vibrar amb el seu art i el seu duende.

Una nit especial per la qual volem donar les gràcies a Nonna i Armando per l’organització, a Creative Best Services, al Conservatori de Palma, als artistes i, per descomptat, al gran nombre de persones que, amb la seva entrada i donacions particulars, mostraren el seu suport a Fundació RANA i al nostre projecte.